Wednesday, May 26, 2010

~Jahilnya sEmalam, CintanYa haRi ini dAn pEngharapan hAri Esok~

~jAhilnya sEmalam, CINTANYA hAri ini dan penGhaRapan hari eSok~
SemaLam yG berlaLu, HaTi keliRu menTafSir mimPi yG tAk beRkEsudaHan, Takut pAda SetiAp perJalanan, tAhu betapa kuranGnya kEberkaTan, rApUhnya iman mEmbawa kPd keCINTAan pd dunia. Hari Ini, kuRaSakan terlalu panjang, menanti SAAt ajal disaat kEmanisan dlm keRinduan, sIapalah aku untuk meraih CINTAMU TUHAN, namun aku tahu, dEngan satu pErjuangan, aKan KAU bayar dengan janji-janji tErdaHulu sejak azali, sEbesar mana sangatlaH perjuanganku YA TUHAN, naMUN aku yakin KAU lbh mengetahui taRaF kemampuan, YA TUHAN bantulah aku, kuRniakanLah aku ilham untuk terus istiQAmah dLm perjuangan daKwahMU, JadikanLah aku sAlah sEorang yg membanTu dlm Kebangkitan agamaMU, seSungguhnya seluruh jiwa,raga,hati DaN JASADku kusErah padaMU. EsoK yg mAsih dlm kEsamaran, naMun hamparan dOa berharap pd KejayAAn, sEmoga dunia diSinari Cahaya barakahMU YA TUHAN, moGa haTi sEtiap inSan tiada Kekacauan, sEmoga sYurga yg KAU kurnia menJadi bertambah pEnghuninya, bErkat pemcapaian DUNIA BARU ISLAM.. Wallahualam

1 comment:

nurulnadia said...

moga hati setiap insan tiada kekacauan..
terusir semua keraguan yg masih mengkakukan langkah..
mencair segala kebekuan utk menghangatkan semangat..
tidak mahu berhenti berharap

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...