Monday, October 1, 2012

3bulan..

bismillahirrahmanirrahim..

Terlalu lama aku menyepi disini. Bukanlah bermakna langkah itu mati atau suara ini bisu untuk bercerita. Tetapi aku hanya mengambil masa untuk transition ini. Sejujurnya, kerapkali aku berharap boleh lama lagi beralasan untuk fasa transition ini, tetapi setiapkali melihat kekuatan dia, aku malu sendiri. apatah lagi bila melihat orang yang pernah ditatang, ditatih olehku mula memahami dan merasai keindahan jalan ini.. aku lebih malu lagi..

Tidak cukupkah hampir 4 tahun berada dalam gerabak ini untuk kau lalui fasa yang cukup menguji? kerapkali aku bertanya soalan itu sendiri..Iya, tidak cukup... 4 tahun itu hanyalah preparation sebelum melangkah ke university yang sebenar.. university of tarbiyah, university of mujahadah.. university yang tiada diketahui tarikh graduation melainkan hanya Allah shj yang Maha Mengetahui.


aku ingin menulis panjang lagi...sungguh! kerana aku sedang bermujahadah untuk terus bernafas bersama DNT yang sangat kurindui. Thanks allah...

ps: alhamdulillah, kandunganku sudah lebih 3 bln.. morning sickness dah berkurang. Tapi ada masa-masa bila terlalu banyak beraktiviti, terasa mudah sangat nak collapse dibandingkan dulu (bujang senang).. Platlet makin turun, bleeding almost happend. May Allah ease until the mujahid/mujahidah ini lahir dengan selamat kedunia. amin..alhamdulillah, jalan ini makin berduri, tetapi aku sedar kuncinya adalah SABAR dan SYUKUR..syukran utk semua yang mendoakan..

Alhamdulillah




1 comment:

Unknown said...

MasyaAllah..
May Allah ease..

=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...