Wednesday, August 17, 2011

terharu


Ramadhan kali ini, memberi erti yang sangat besar kepadaku. Besarnya bukan kerana kebahagiaan dunia semata tetapi LEBIH dari itu. Ya Allah, ingin aku katakan disini bahawa aku sangat terharu dengan rahmat dan kasih sayangMu.. sehingga satu tahap, aku terasa tidak mahu yang lain..Cukuplah perasaan ini Ya Allah. Perasaan cinta kepadaMu..bantulah aku untuk mencintai segala apa yang boleh mendekatkan aku kepadaMu..

Allahkuuuuuuuuuuu

Cukuplah...Tiada kata yang mampu aku hamburkan disini, tiada lukisan terindah yang boleh aku lakarkan disini..untuk menzahirkan perasaanku kini..

Beginikah erti kasih sayangMu sebenarnya??

Sungguh, thanks a lot for all everything..for your guidence..for your concern..bring me to the right path..terasa ingin memelukMu..semoga diizinkan.aminnn



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...